Brand of the Year 2017

12 oktober, Kaapstad: Amarula, de meest bekroonde likeur van Afrika werd onlangs verkozen tot  ‘Brand of the Year’. Dit gebeurde tijdens de prestigieuze World Branding Awards, gehouden op Kensington Palace in Londen 11 oktober jl.  Het wereldwijde merk werd erkend naast andere grote merken die de gemeenschap hebben ondersteund met waardige initiatieven.

De World Branding Awards worden jaarlijks georganiseerd en staan ​​bekend als de ultieme prijs voor erkenning van wereldwijde merken. Tot de winnaars behoren is een opmerkelijke prestatie, welke zijn geselecteerd uit meer dan 2800 genomineerde merken. De beoordeling is een uniek en nauwgezet proces waarbij drie beoordelingscriteria worden opgesplitst; waardigheid van het merk, consumenten marktonderzoek en publieke online stemmen.

‘Amarula wordt gewaardeerd voor haar geweldige inzet en kwaliteit met alleen al 17 internationale prijzen in de laatste drie decennia. Wij zijn zeer verheugd deze Brand of the Year Award in ontvangst te nemen. Deze award erkent het behouden en beschermen van het natuurlijke wild van Afrika door initiatieven zoals de in 2002 opgerichte non-profit Amarula Trust, gericht op het inzamelen van fondsen’, aldus Maijaliina Hansen, Global Marketing Manager.

Amarula 35cl handelsprijs € 7,50 - Artikelnummer 5805
Amarula 70cl  handelsprijs € 12,95 - artikelnummer 5080
Amarula 100l handelsprijs € 17,25 - Artikelnummer 5809

 

 

 

WINNER