Walraven Sax lanceert 'LUXURY DIVISION'

De consument drinkt minder alcohol, maar kiest wel steeds vaker voor een betere kwaliteit wijn. Deze ontwikkeling is al enkele jaren aan de gang. Deze trend is niet alleen in NL zichtbaar, maar wereldwijd. Grote merkeigenaren zoals Torres, Gallo en Frescobaldi spelen hier op in en investeren meer en meer in premium en ultra premium wijnen. Komende jaren zullen zij meer van deze wijnen gaan introduceren in de Nederlandse markt.

Daarnaast blijft het moeilijk voor de consumenten/gasten om uit het grote aanbod tot een geschikte keuze te komen. Meer aandacht voor coaching en training is iets waar wij onze partners graag in ondersteunen, zodat ze de consument/gast het juiste advies kunnen geven om de juiste keuze te maken.

Walraven Sax is per 1 januari gestart met een nieuwe divisie: LUXURY DIVISION. Deze divisie zal zich richten op het introduceren en vermarkten van (ultra) premium wijnen en gedistilleerd.

De LUXURY DIVISION kenmerkt zich door de selectie van haar assortiment:

- Ultra premium wijnen & gedistilleerd
- Partnerships met familiebedrijven
- 'Estate grown'
- Duurzaam of biologisch geproduceerd
- Internationaal erkend en bekroond met een award

Deze divisie gaat zich richten op het hogere segment horeca en zelfstandige slijterijen.

Voor meer informatie en contact kan je contact opnemen met Fleur Raeijmaekers via luxurydivison@walravensax.nl.