Captain of the Year 2018!

In opdracht van FoodPersonality heeft onderzoeksbureau VisionWorks voor de 20e keer het Captain of the Category-onderzoek uitgevoerd. De centrale vraag in dit onderzoek: “Welke leverancier heeft zich het afgelopen jaar het meest onderscheiden op het gebied van category management en trade marketing en heeft daarmee de beste ondersteuning voor zijn assortimentsgroep gegeven op de winkelvloer?”

Wij zijn zeer vereerd dat Walraven Sax met Gallo Family Vineyards binnen de categorie wijnen, ciders en aperitieven tot Captain of the Category 2018 is benoemd!

De afgelopen jaren hebben wij hard gewerkt aan merkbeleving en het inspelen op innovaties en trends. Maar met name anticiperen op wat de consument zoekt: gemak, vertrouwen en producten en merken die bij hen passen. In een markt waar steeds meer toetreders zijn en de wijnconsumptie afneemt, kunnen wij zeggen dat we trots zijn dat het merk Gallo Family Vineyards groeit!

Wat gaan we de komende tijd nog doen..?
Vanaf eind augustus lanceren we in samenwerking met Smulweb.nl een brand awareness campagne voor Gallo Family Vineyards. Dit met het doel de merkbekendheid onder consumenten verder te vergroten, verschillende gebruiksmomenten te claimen, inspiratie te bieden en de consument te helpen bij het kiezen van een wijn bij een gerecht. Deze campagne heeft een looptijd van een halfjaar en zal samenvallen met onze folderacties op de winkelvloer. Tegelijkertijd lanceren we onze nieuwe website www.gallofamily.nl  met meer informatie en weetjes over de Gallo Family Vineyards wijnen en staat deze boordevol inspirerende recepten en wijncocktails! 

In het najaar volgt nog een nekhanger om de fles die voorzien is van leuke recepten i.c.m. Gallo Family Vineyards wijnen.  Daarnaast een landelijke winactie waarbij de consument kans maakt één van de SMEG keukensets te winnen én gaan we samen met een andere grote A-merk speler combinatiedisplays in de markt zetten. 

Nieuwsgierig naar de Gallo Family Vineyards wijnen? Neem dan contact op met je wijnadviseur.